.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست جدید اداره ارشادنوشهر معرفی شد
شمال نیوز: در حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابک شمس ناتری به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر منصوب شد.

فارس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نوشهر و مراسم تودیع و معارفه روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت مسائل فرهنگی گفت: مسائل اقتصادی، سیاسی و سایر امور برای خود دارای جایگاهی هستند اما پایه برنامه‌ریزی توسعه فرهنگ است.

عباسعلی ابراهیمی افزود: اقتصاد باید پیوست فرهنگی داشته باشد، بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی در همه سطوح جامعه هدایت جامعه و نظارت است.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: ماه بهمن یادآور حماسه عشق و ایثار شهدا، ایثارگران و مردم شریف کشورمان به رهبری امام راحل و در تداوم آن مقام معظم رهبری است.

ابراهیمی با تأکید بر جایگاه فرهنگ تصریح کرد: در طول 35 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد استکبار و استعمارگران تمام تلاش خود را برای به زانو درآوردن نظام اسلامی به‌کار بردند ولی همه شرشان به خودشان بازگردانده شد.

وی با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام حیدری رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: هر مدیری و مسئولی در هر جایگاهی که باشد هدف خدمش به مردم است و بابک شمس که سرپرستی را به عهده می‌گیرد این هدف را به خوبی دنبال کند.

امام جمعه نوشهر نیز در این مراسم گفت: ما که در لباس روحانیت هستیم مخالف شادی و هنر مردم نیستیم، بلکه هنر و شادی باید در چارچوب نظام  قوانین اسلامی انجام شود.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ افزود: هنر نباید وسیله به ابتذال کشاندن جامعه و ترویج شهوات جوانان باشد.

وی تصریح کرد: مدیریت و همه پست‌ها و شغل‌ها در جای خود که یک فرصت است می‌تواند وسیله لغزش نیز باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم بابک شمس‌ناتری به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام حسن توپا حیدری تقدیر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.